Koniec roku to czas podsumowań i powstawania wielu rankingów. Jak co roku czas na notowania Billboardu.
Notowania Year-End Charts zestawiane są na podstawie tego, jak albumy i utwory danych artystów radziły sobie w trzech aspektach: radiowy airplay, sprzedaż oraz internetowy streaming. Ranking sporządzany jest na podstawie okresu od 1 grudnia roku poprzedzającego do 30 listopada roku kolejnego.
Beyoncé, która nie wydała w tym czasie żadnego singla uplasowała się na dwóch listach:
Top Artists
37# Beyoncé
Top R&B/Hip-Hop Artists
27# Beyoncé
Kolejny ranking to najpopularniejsze i najbardziej dochodowe trasy koncertowe roku 2013. Mrs. Carter zajęła tutaj pozycję 8, na pierwszym miejscu króluje zespół Bon Jovi.
Top 25 Tours of 2013
08# Beyoncé
Całkowita kwota: $104,358,899.
Ilość ludzi obecnych na koncertach: 883,062.
Całkowita ilość miejsc podczas koncertów: 934,021.
Ilość koncertów podczas trasy: 59.
Ilość koncertów podczas trasy wyprzedanych całkowicie: 40.
Magazyn Billboard wybrał także 10 najlepiej ubranych gwiazd. Na liście znalazła się m.in. Beyoncé i jej mąż Jay-Z.
Piosenkarka tworzy historię – to kolejna dobra wiadomość od Billboardu. W trzy dni Beyoncé sprzedała 617 tys. swojego piątego studyjnego albumu zatytułowanego Beyoncé. Jest ona jedyną kobietą w całej historii Billboardu, której pięć albumów debiutowało na szczycie tego zestawienia. Pięć pierwszych albumów na szczycie Billboard 200 umieścili jeszcze Kingston Trio oraz raper DMX. W 2003 roku Bey zadebiutowała albumem Dangerously In Love, który w pierwszym tygodniu rozszedł się w ilości 317 tys. egzemplarzy. Do tej pory B’Day utrzymywał prowadzenie z ilością 541 tys. sprzedanych kopii. I Am… Sasha Fierce w 2008 roku rozeszło się w ilości 482 tys. kopii przez pierwsze siedem dni. I w końcu, w 2011 roku album 4 w pierwszym tygodniu zakupiono 310 tys. razy.
Dodaj komentarz