Beyoncé lubi podkreślać w tekstach swoich utworów siłę i wyjątkowość kobiet. Najlepszym przykładem jest oczywiście „Run The World (Girls)”, chociaż tego typu odniesień nie brak w innych piosenkach. Sama gwiazda jest nie tylko popularną na całym świecie wokalistką i ikoną show biznesu, ale przede wszystkim odnoszącą sukcesy bizneswoman, bardzo świadomie kierującą swoją karierą. W nowym wywiadzie dla brytyjskiego Vogue’a piosenkarka opowiada o tym, czy jest feministką i co rozumie pod tym pojęciem.
To słowo może być bardzo ekstremalne, ale wydaje mi się, że jestem współczesną feministką. Wierzę w równość. Dlaczego musisz wybierać, jaką kobietą jesteś? Dlaczego musisz przypinać sobie jakąś łatkę? Jestem kobietą i kocham być kobietą. Jeżeli jesteś piękna, to już nie możesz być mądra? O co w tym wszystkim chodzi?
W naszej galerii znajdziecie skany z brytyjskiego Vogue. Magazyn można już nabyć w sieci Empik, kosztuje 47,90 zł.
Mamy również dobrą wiadomość. Beyoncé pojawi się na okładce polskiego wydania magazynu Shape! Gazeta będzie w sprzedaży od 29 kwietnia. Tymczasem publikujemy ostatnie zagraniczne okładki, na których pojawiła się Beyoncé – węgierski Cosmopolitan, majowy Glamour z Niemiec oraz RPA, a także Sophisticate’s Black Hair Styles And Care Guide ze Stanów Zjednoczonych.
Dodaj komentarz