W ostatnim czasie Beyoncé włączyła się w produkcję wody arbuzowej o nazwie WTRMLN WTR. Jej zaangażowanie się w markę jest kolejnym, biznesowym posunięciem zaraz po tym, jak otworzyła markę odzieży sportowej Ivy Park.
„Zainwestowałam w WTRMLN WTR z uwagi na przyszłość czystego, naturalnego nawodniania. Jako partnerzy, dzielimy się prostymi misjami takimi jak dostarczanie zdrowia światu” – Powiedziała Beyoncé – „To jest więcej niż inwestycja w markę, to inwestycja w przywódcze kobiety, fitness, amerykańskich farmerów oraz zdrowie ludzi i naszej planety.”
Beyoncé, szczególnie w tym roku, buduje swoją personalną markę wokół produktów, które zachęcają do zdrowego stylu życia. Woda arbuzowa nie zawiera cukrów, jest nisko kaloryczna oraz jest doskonałym źródłem witaminy A i C.
Warto też wspomnieć, że owoc jest w piosence „Drunk In Love”, gdzie Bey śpiewa „I’ve been drinking, watermelon”. Podobno w momencie wydania utworu, WTRMLN WTR pojawił się w sklepach Whole Food.
~źródło: Fortune.com
Dodaj komentarz