» Wspaniałe wizualizacje z koncertów w Revel FanClub Beyoncé Polska | Największa Polska strona o Beyoncé wp_head(); ?>

BEYONCÉ POLSKA

OSTATNIE ZDJĘCIA
» Zobacz więcej zdjęć w naszej galerii. Mamy już ponad 230,000+ zdjęć i ciągle dodajemy nowe!
NOWOŚĆ!
POLECAMY
INFO. O STRONIE
FANCLUB BEYONCE POLSKA (beyonce.com.pl)
Działamy od: 4 sierpnia 2011
Zespół‚: Rami, Roxi, Nath i Dżasta
Kontakt: kliknij tutaj
Szablon: Rami
Host: Fan-Strefa.pl | Reklama
Najwięcej online: 394 osoby (25.05.2013)
BEYONCÉ ELITE
ELITE AFFILIATES
OFICJALNE LINKI

ThinkBreatheLive (TBL) ponownie połączyli siły z Beyoncé, tym razem na jej epickie 4 koncerty, które odbyły się w Atlantic City w hotelu Revel. Każdy występ składał się z 23 piosenek wykonanych w dwugodzinnej odysei, z których większość zawierała ogromny interaktywny wyświetlacz graficzny TBL.

Scena była dopracowanym kolosem, który zawierał niezliczoną ilość ekranów LED, w tym trzy monitory wielkości ponad 30m (jeden tylni LED, środkowy LED, którym można ukryć lub ujawnić członków zespołu i LED podłogowy), oraz kilka mniejszych ekranów na sześciu wieżach. W trakcie koncertów można było obserwować ogromną ilość interaktywnych wizualizacji przechodzących przez monitory, począwszy od nieskończonej ścieżki prostokątów towarzyszących End Of Time, po stroboskopowe światła i sylwetki uzupełniające zwolnioną wersję Baby Boy oraz interaktywne lasery poruszające się do każdego kroku choreografii Schoolin’ Life.

Podobnie jak w przypadku zeszłorocznego projektu Billboard, TBL pracował bezpośrednio z Beyoncé, dyrektor Ed Burke i choreografem Frank’iem D Gatsonem Jr przez cały proces twórczy.

„Na naszym pierwszym spotkaniu, zapytaliśmy jaka osoba będzie naszym punktem odniesienia, a oni odpowiedzieli: 'Beyoncé'” stwierdził dyrektor Andy Jennison. „I to była prawda – ona była zakorzeniona w naszym biurze. Jedną z rzeczy, które kocham w pracy z Beyoncé, to to, że zwija swoje rękawy i cała wchodzi w to. Ona nie przychodzi tylko po to żeby zatwierdzić jakieś rzeczy, ona staje się częścią procesu twórczego.”

Podczas serii spotkań przed rozpoczęciem koncertów, zespół Beyoncé przedstawił wizualne odniesienia w celu przekazania Jennisonowi i jego grupie pomysłów i tego, czego szukała artystka. Dyrektor znalazł sposób aby zmaksymalizować korzystanie z różnych ekranów, które Beyoncé użyłaby w trakcie koncertu. Zespół artystów 2D i 3D natychmiast rozpoczął pracę nad wizualizacjami, które akcentowałyby nuty, choreografię i nowoczesną i charakterystyczną wizję Beyoncé.

Udostępnij: