» Moda z On The Run Tour FanClub Beyoncé Polska | Największa Polska strona o Beyoncé wp_head(); ?>

BEYONCÉ POLSKA

OSTATNIE ZDJĘCIA
» Zobacz więcej zdjęć w naszej galerii. Mamy już ponad 230,000+ zdjęć i ciągle dodajemy nowe!
NOWY ALBUM!

POLECAMY
INFO. O STRONIE
FANCLUB BEYONCE POLSKA (beyonce.com.pl)
Działamy od: 4 sierpnia 2011
Zespół‚:Roxi, Nath i Dżasta
Kontakt: kliknij tutaj
Szablon: Roxi
Host: Fan-Strefa.pl | Reklama
Najwięcej online: 394 osoby (25.05.2013)
BEYONCÉ ELITE
ELITE AFFILIATES
OFICJALNE LINKI

Podczas trasy „On The Run Tour” Beyoncé miała na sobie mnóstwo pięknych strojów znanych projektantów – wypadałoby więc poświęcić jeden wpis na ich opisanie ;)


VERSACE

Trasa rozpoczęła się w Miami z Beyoncé ubraną w Versace podczas pierwszego występu tamtej nocy – „’03 Bonnie & Clyde”.
Beyoncé pojawiła się na scenie w wykonanym na zamówienie kombinezonie częściowo wykonanym z przejrzystej siatki z wtopionym skórzanym body w połączeniu z maską z siatki.
Dom mody Versace pytany o inspirację mówi: „Chcieliśmy żeby stroje na trasie pasowały do piosenek. Zainspirowaliśmy się gangsterskim, hip-hopowym stylem.” i określił ten look jako: „seksowna bandytka podczas ucieczki”.
Wykonanie całego stroju trwało około 200 godzin.


GIVENCHY

Finałowy wygląd Beyoncé, zdejmowana czarno-biała spódnica w Amerykańską flagę o długości 5 metrów, która w rzeczywistości nie jest spódnicą lecz gigantyczną koszulą wiązaną w talii. Podczas gdy flaga ma długość 5 metrów waży tylko 500 gramów, co pozwala jej na powiewanie na scenie.
Wykonanie stroju trwało 500 godzin, a wszystkie gwiazdy na fladze były ręcznie haftowane białą nicią dla wykończenia couture. Inspiracją dla Givenchy było „Amerykańskie Niebezpieczeństwo: Bonnie & Clyde z nowoczesnymi akcentami”.


MICHAEL COSTELLO

Cekinowy top połączony ze wzorzystymi majtkami w specjalnie dopasowanych kolorach – inspiracja wyszła od Ty’a, osobistego stylisty Beyoncé, ale znalezienie idealnego materiału do wykonania stroju było polowaniem samo w sobie.
„Ty miał w głowie obraz modelki na wybiegu w tych naprawdę pięknych cekinowych haftowanych szortach z ciężką, grubo haftowaną górą i powiedział: „Kocham to”, więc szukałem wszędzie gdzie mogłem żeby znaleźć materiał z kwiecistym nadrukiem, którego mógłbym użyć do stworzenia spodu, lecz nie mogłem znaleźć niczego odpowiedniego. W końcu znalazłem coś – znalazłem tę czarną tkaninę, która miała na sobie tylko te niebieskie róże. Więc przywieźliśmy te piękne złote haftowane koronki i użyliśmy spray’u aby uzyskać metaliczny połysk, później wycięliśmy z tego kawałki, które doszyliśmy do czarnego materiału naśladując strój modelki z inspiracji.
Reszta wyglądu została połączona przypadkowo. „Pewnego dnia chodziłem sobie i znalazłem tą wspaniałą cekinową tkaninę i pomyślałem sobie: „Och, musimy umieścić je razem. To jest takie inne, gorące. Nie wiem czy im się spodoba, czy nie.”
Ostateczne kawałki zostały połączone w ciągu trzech dni poszukiwania tkanin i 9 godzin solowej pracy Costello.


MICHAEL COSTELLO

Według Costello, inspiracją był „bardzo katedralny, romantyczny, wiktoriański styl” w połączeniu z jego osobistym muzycznym gustem.
„Moja inspiracja pochodzi od Beyoncé, ponieważ jestem jej prawdziwym, zagorzałym fanem, ale myślę że to jej włosy i sposób w jaki się porusza – staram się używać tego i naśladować w odzieży. Czy to cekiny, guzik lub rękawy. Rękawy tego koronkowego wiktoriańskiego body zostały stworzone z myślą o tym, żeby wyglądała świetnie poruszając się na scenie”.
Stworzenie konstrukcji kostiumu trwało 72 godziny, następne 48 godzin trwało samo połączenie wszystkich części. „Mogę zrobić je w godzinę lub dwie – zwłaszcza strój do występu – ale ten był nieco bardziej skomplikowany z wieloma detalami i musieliśmy przejść przez wiele bardzo dokładnych pomiarów. Chciałem żeby był wyjątkowy. Więc powiedziałbym, że stworzenie tego stroju zajęło nam 5 dni. Musiałem sprawić by nadawał się do tańca. Ty mówił mi: „Bądź wspaniały. Bądź kim jesteś. Rób dokładnie to, co robisz – uwielbiamy to, co robisz. Ale zrób żeby można było w tym tańczyć.” Więc myślę że to było podejście, które chciałem spróbować i zrobić z tego Michael Costello, dla Beyoncé, dla trasy On The Run, ale do tańca.”


VERSACE

Drugi strój od Versace to body z długimi rękawami zdobione kultowym logo domu mody.
Pytany o inspirację Versace odpowiada: „Patrzyliśmy na ulicę w poszukiwaniu jej koloru i witalności. Wróciliśmy z kultowym wydrukiem Versace ozdobionym kryształami.”


ALEXANDER WANG

Kolejny strój to czarna miejska kurtka z kapturem, która została przycięta aby wyeksponować graficznie wycięte body. Duży kaptur założony na głowę zakrywa twarz, dodając element incognito przypominający temat trasy On The Run.
Według marki, materiały użyte do tego stroju zawierają sportową siatkę 3D, skórę i egzotycznego węża – wszystko w odcieniach czerni aby utworzyć schludny, miejski styl.
Zarówno kurtka jak i body wymagała intensywnej pracy. Rękawy kurtki mają egzotyczną skórę węża szczelnie zespoloną w piankową siatkę, a body zostało wykonane na zamówienie z nylonu z haftem, który daje wizualne wrażenie przezroczystych wycięć i jest szczelnie zespolony ze skórą.


MICHAEL COSTELLO

Podczas koncertu w Baltimore Beyoncé ujawniła nowy strój, pokazując trzecie dzieło Michael’a Costello.
Beyoncé zamieniła noszony podczas wykonywania „Single Ladies” trykot na body wykonane z delikatnej czarno-złotej koronki. Pytając o inspirację Costello odpowiada: „Chciałem żeby Beyoncé czuła się piękna, silna i super sexy. Myślałem o tym, jakbym chciał wyglądać i czuć się gdybym był Beyoncé. Nie chciałem żeby czuła się przegrzana jakby była w zbroi i było jej za gorąco podczas występu. Chciałem stworzyć coś bardzo swobodnego i łatwego do tańca, seksownego. To, jak ona się czuje w moich strojach, jest dla mnie ważne. Zainspirowałem się teledyskiem do „Single Ladies” i tym, jak w nim wyglądała.”
Podczas gdy strój jest bez wątpienia hitem, powstał raczej szybko. „Musiałem stworzyć kostium szybko i Ty zachęcał mnie, powiedział że nie chce żebym przegapił taką okazję. Wykonałem go w ciągu dwóch godzin. Posiadałem ten materiał od dłuższego czasu i chciałem użyć go specjalnie dla Beyoncé. Zrobiłem wycinaną koronkę i stworzyłem dokładnie to, co sobie wyobraziłem. Tył ma piękny detal w postaci złoto-czarnego zamka błyskawicznego.”
Pomimo tego że inspiracje dla każdego stroju Costello różnią się, cel końcowy projektanta jest zawsze taki sam: „Po prostu zawsze chcę żeby Beyoncé czuła się pewna, swobodna i piękna w moich ubraniach.”


DIESEL

Według Nicoli Formichetti inspiracja dla w pełni dżinsowego stroju noszonego przez Beyoncé podczas „Run The World (Girls)” zaczęła się historią Bonnie & Clyde.
„Każda klasyczna historia policjantów i złodziei zaciera granicę między dobrem a złem, chcieliśmy żeby Beyoncé była obydwoma. Jej wygląd to z jednej strony policjantka, a z drugiej lolitka. Strój został ozdobiony ryczącymi lwami ze skrzydłami – oda do miejsca narodzin Diesla – Wenecji. Beyoncé towarzyszyło 9 tancerek ubranych w inspirowanych gliniarzami body wykonanymi z kryształków Diesel Swarovski stworzonymi specjalnie dla nich.”
Dostosowywanie wyglądu nie skończyło się na tym. Chociaż strój wygląda jakby był wykonany ze zwykłego dżinsu, jest to złudzenie optyczne, które tylko Diesel mógł osiągnąć.
„Tańczenie w stroju w pełni wykonanym z dżinsu jest bardzo trudne, więc użyliśmy specjalnego materiału opatentowanego i opracowanego w naszych fabrykach we Włoszech – Jogg Jeans. Jogg wygląda i jest traktowany jak dżins, ale sprawia wrażenie spodni dresowych.” Jednak strój z tyloma dostosowaniami do potrzeb klienta nie jest łatwy do wykonania. Kostium Beyoncé został stworzony w ciągu miesiąca w siedzibie Diesla niedaleko Wenecji we Włoszech, a potem na miejscu podczas prób w Nowym Jorku.


DIESEL

„Kiedy rozpoczęliśmy ten ekscytujący projekt naszym głównym celem było pokazanie jej siły, seksapilu i mocy jako kobiety dzisiejszych czasów. Czerpiąc inspirację z niesamowitych teledysków w połączeniu ze stylem Bonnie & Clyde, ważne dla nas było stworzenie czegoś nowoczesnego, co nie kłóciłoby się z jej wizerunkiem i z Dieslem. Byliśmy zainspirowani gangami motocyklowymi, które rozwinęły się w Stanach Zjednoczonych po II Wojnie Światowej. Motocykliści ozdabiali swoje kurtki żetonami ze swoich podróży oraz pamiątkami, które miały przypominać im o domu. Kurtka Beyoncé z dumą pokazuje stan Texas, w którym piosenkarka się urodziła, jako przypomnienie o korzeniach. Na plecach kurtki istnieją ukryte wskazówki z niebieską farbą jako oda do córki Blue Ivy. Bardzo podobał nam się pomysł, że bez względu na to, gdzie Beyoncé podróżuje, zawsze będzie miała przy sobie kawałek domu.”
Umieszczenie napisu „Texas” na plecach kurtki trwało 4-5 godzin.


GIVENCHY

Do piosenki „If I Were A Boy” Beyoncé miesza kobiecość i męskość w skórzanym stroju zaprojektowanym przez Givenchy – kombinezon o nazwie 'BBB17′ zaprojektowany przez Tisci i jego zespół z napisem wyhaftowanym na plecach.
Pytany o inspirację Ricardo odpowiada: „Ona nosi biustonosz i majtki, ale ma na sobie też męski skórzany kombinezon. Wszystko w niej jest takie wszechstronne. […] Tak więc graliśmy z tym, dodaliśmy męskie do żeńskiego. Jest artystką i matką, jest silna i słodka i chcieliśmy żeby jej ubranie też było paradoksalnym połączeniem.”


VRETTOS VRETTAKOS

Do piosenki „Ring The Alarm” podczas trasy On The Run, Beyoncé wchodzi na scenę w kryształowym body couture Vrettos Vrettakos zaprojektowanym przez Dennisa Kolpodinos.
Czerwony strój ma na rękach i nogach frędzle i jest ozdobiony kryształkami Swarovskiego.


MICHAEL COSTELLO

Kilka koncertów przed końcem trasy Beyoncé zamieniła czarny wiktoriański koronkowy strój do piosenki „Drunk in Love” na ogniste czerwone body również zaprojektowane przez Michael’a Costello. Do wykonania tego stroju zainspirowała projektanta róża umieszczona później na szyi kostiumu.
„Chciałem żeby był najseksowniejszą rzeczą, jaką zrobiłem, więc wykonałem wycięcia wyżej i odkryłem plecy aby odsłonić więcej ciała. Wybrałem czerwoną koronkę w latynoskim stylu ze streczem w tkaninie aby dopasował się do niej jak rękawiczka. Czarne dodatki były ręcznie robione, ich wykonanie zajęło 12 godzin.
W sumie wykonanie całego stroju zajęło 72 godziny.

Poniżej przedstawiamy resztę strojów z trasy:

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *