» Ivy Park w Polsce FanClub Beyoncé Polska | Największa Polska strona o Beyoncé wp_head(); ?>

BEYONCÉ POLSKA

OSTATNIE ZDJĘCIA
» Zobacz więcej zdjęć w naszej galerii. Mamy już ponad 230,000+ zdjęć i ciągle dodajemy nowe!
NOWY ALBUM!

POLECAMY
INFO. O STRONIE
FANCLUB BEYONCE POLSKA (beyonce.com.pl)
Działamy od: 4 sierpnia 2011
Zespół‚:Roxi, Nath i Dżasta
Kontakt: kliknij tutaj
Szablon: Roxi
Host: Fan-Strefa.pl | Reklama
Najwięcej online: 394 osoby (25.05.2013)
BEYONCÉ ELITE
ELITE AFFILIATES
OFICJALNE LINKI
8 lat temu

Ivy Park w Polsce

Polsko, gdzie jest Twój park?

Od 14 kwietnia sklep internetowy Zalando rozpoczął sprzedaż ciuchów sportowych reklamowanych wizerunkiem Beyoncé. W Wielkiej Brytanii można je kupić w sklepach marki Top Shop i Nordstorm, a w USA na stronie Net-a-Porter. Okazuje się, że wokalistka przy współpracy z Top Shopem właśnie postanowiła wyprodukować linię ciuchów dla bardzo aktywnych kobiet.

W kampanii reklamowej nie wzięły udziału wybiegowe modelki, a normalne dziewczyny z blokowiska – jak J.Lo. Bey nie ma na sobie mocnego makijażu, być może dlatego trudno ją poznać. Nie wyróżnia się niczym na tle koleżanek, które gdzieś tam na boku skaczą na skakance albo się rozciągają.
To gang sportowych łobuziar. I chyba do tego typu kobiet/ dziewczyn skierowane są te ubrania. Takich, które kochają klasykę, uliczną elegancję i bycie divą, jak Beyoncé. Bezkompromisową i silną, niesłodką.

Skąd wzięła się nazwa linii zaprojektowanej przez Knowles? Podobno od parku Parkwood w Houston. Tam, jako mała dziewczynka, codziennie biegała z tatą. Podczas tych treningów nauczyła się dyscypliny i wytrwałości w dążeniu do celu. Tak twierdzi w jednej z reklam.

To ten park wyobraża sobie, kiedy motywuje się do działania. Każdy kraj, w którym można kupić stroje Ivy Park przez Zalando, ma swoje hasło. W Polsce jest trochę pokraczne: „Polsko, gdzie jest Twój park?”. Użytkowniczki Instagrama mogą odpowiedzieć wrzucając zdjęcia z hashtagiem #MYPARK.

Instagramowe konto @weareivypark pokazuje, jak skuteczna jest kampania Beyoncé. Mimo że działa od końca marca i ma dopiero 135 tysięcy obserwujących, to uznawane jest za wzór do naśladowania. To najpopularniejsza marka modowa na Instagramie pod względem zaangażowania użytkowników.

Platforma Dash Hudson, która od kilku lat śledzi zachowanie kont związanych z modą odkryła, że Ivy Park bije na głowę marki, które mają nawet kilkakrotnie więcej obserwujących – zaangażowaniem użytkowników!

To nie jest nieistotna informacja. Szef Dash Hudson Thomas Rankin przyznał, że tak wysokiego zaangażowania nie widział jeszcze nigdy. Ivy Park cieszy się stopą zaangażowania na poziomie 22,91 proc., i jest to wynik astronomiczny biorąc pod uwagę to, że zwykle podobne konta mają wskaźniki na poziomie 1 proc.

Nawet profil samej Beyoncé ma nieco ponad jeden procent. Ivy Park pobił rekord należący do Rihanny i jej linii strojów zaprojektowanych przy współpracy z Pumą (około 10-15 proc. zaangażowania). Co więcej, linia Knowles pomaga w promocji marki Top Shop, którą od czasu kampanii Ivy Park zainteresowało się o 50 proc. więcej użytkowników.

źródło: natemat.pl

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *