Beyoncé została twarzą kampanii społecznej Gucci – Chime For Change.
Celem przedsięwzięcia jest zjednoczenie kobiet na całym świecie, danie im głosu oraz walka o równouprawnienie w trzech ważnych kategoriach: zdrowia, edukacji i sprawiedliwości. Bo chociaż żyjemy w świecie cywilizowanym i chwalimy zachodnią kulturę, nadal zdarzają się przypadki, że płeć piękna jest wykorzystywana i nie może przebić się ze swoimi problemami.
Doszliśmy do ważnego momentu w historii dziewcząt i kobiet. Mam nadzieję, że będziemy mogli pomóc głosom domagającym się zmian zostać zauważonym i nie zignorowanym – mówi dyrektorka Gucci, Frida Giannini. W akcję zaangażowały się także Julia Roberts, Meryl Streep, Jada Pinkett Smith i Sarah Brown.
Zawsze ważny był dla mnie temat równych szans dla kobiet. Kobiety powinny od początku uczyć się, że są silne i mogą być kimkolwiek zechcą. Do nas należy umożliwienie im tego oraz zmiana tych statystyk. Mam zaszczyt dołączyć do grona kobiet, które żyją bez strachu i są przykładem dla kolejnych pokoleń młodych dam.
[…] pojawiła się informacja o koncercie Chime for Change (o akcji pisaliśmy już na początku marca TUTAJ): CHIME FOR CHANGE […]