Fundacja Goodwill i Beyoncé kontynuują współpracę. Piosenkarka nadal zachęca by przynosić na jej koncerty niepotrzebne ubrania i wrzucać je do specjalnych kontenerów. Jest to też szansa dla wszystkich fanów by znaleźć się bliżej sceny! Pierwsze 100 osób dostanie specjalną naklejkę upoważniającą do przebywania w strefach BeyStage albo BeyHive VIP.
Fundacja wspiera tworzenie nowych miejsc pracy w Stanach Zjednoczonych oraz Europie. Do tej pory podczas trasy Mrs. Carter Show zebrano 14 ton ubrań, co przeliczono na 800 godzin darmowego podnoszenia kwalifikacji w pracy przy centrach karier Goodwill.
Jestem podekscytowana, że ponownie mogę wesprzeć Goodwill w ich wysiłku znajdowania i tworzenia nowych miejsc pracy dla rodzin w potrzebie.
Prezes fundacji, Jim Gibbson, przyznał że są dumni z pracy Beyoncé i jej zaangażowania w akcję, a także wdzięczni za całe wsparcie.
Tymczasem w sieci pojawił się filmik promujący akcję BeyGood, a także video z Australii, gdzie piosenkarka wspierała inną fundację – Barnardos, dbającą o edukację dzieci. O tym, że podopieczni nagrali dla artystki specjalne video i pojawili się na jednym z koncertów pisaliśmy w listopadzie.
Dodaj komentarz