Społeczność fanów Beyoncé, Beyhive (od ang. behive – ul), od 21 kwietnia jest zastrzeżonym znakiem towarowym.
Cytat z formularza, określający główne cele działalności tej „marki”:
Usługi rozrywkowe, mianowicie strona internetowa na której społeczności użytkowników może publikować wiadomości, dodawać zdjęcia, videa i linki, zawierające informacje związane z piosenkarką Beyoncé Knowles; fanclub; dostarczanie newsów, informacji, podcastów, webcastów, newsletterów, blogów i powiadomień związanych z piosenkarką Beyoncé Knowles.
Mówi się, że działalność oficjalnej społeczności fanów Beyoncé w przyszłości może stać się rodzajem sieci społecznych i aplikacji porównywanych do LittleMonsters.com, fanów Lady Gagi.
Więcej informacji znajdziecie pod tym adresem.
Fani Beyoncé rosną w siłę – piosenkarka ma już ponad 4 miliony osób śledzących jej wpisy na Twitterze. Może w porównaniu do innych gwiazd nie jest to oszałamiający wynik, jednak na uwagę zasługuje fakt, że do tej pory na swoim koncie zamieściła tylko… 1 wpis ;) Zapraszamy do śledzenia!
zdaje mi się,że ma :) ale pewien nie jestem
a tego pieska, z którym jest na zdjęciu to ona jeszcze ma? nigdzie się z nim nie pokazuje