Beyoncé i Tina Knowles prezentują kampanię nowej kolekcji swojego domu mody House Of Dereon (HOD) jesień/zima 2012. Zdjęcia, które przedstawiają piosenkarkę, ubraną w kluczowe zestawy z najnowszej kolekcji, zostały wykonane przez znanego fotografa międzynarodowych celebrytów i mody, Jean-Baptiste Mondino. Oczekiwana kolekcja jesień/zima była zainspirowana historycznym występem Beyoncé na Muzycznym Festiwalu Glastonbury w zeszłym roku.
Jesienna dostawa jest skupiona wokół dziewczyny zainspirowanej stylem boho przychodzącej na festiwal i zawiera spódnice długie aż do podłogi, topy z jersey’u sparowane z jeansami, które są hołdem dla alternatywnych rockowych zespołów ich muzyki i eklektycznego poczucia stylu.
Na zimę inspiracja skupia się bardziej na scenicznym wyglądzie Beyoncé z Glastonbury. Ta dostawa zawiera cekinowe style i intensywną paletę kolorów, która wykorzystuje silne odcienie rubinu, podłoże ametystu z czarnym, by stworzyć wyraziste, ekscytujące oświadczenie w modzie, które wywołuje imprezowy schemat i budzi rockowca w każdym z nas.
Współzałożycielka marki, dyrektor kreatywny i projektant Tina Knowles powiedziała:
„Jestem tak podekscytowana tą jesienną i zimową kampanią. Zdjęcia Beyoncé są niesamowite i korzystanie z doświadczenia festiwalowego jako inspiracji sprawiło nam wiele przyjemności. Tak jak muzyka, moda posiada uniwersalny przekaz i nie możemy się doczekać reakcji konsumentów na nową kampanię i kolekcję”
Dodaj komentarz