Magazyn Billboard Brasil ogłosił nową drukowaną kampanię reklamową w Brazylii, której celem jest zbadanie wpływu fal dźwiękowych wychodzących z głośników na utworzenie obrazów muzyków.
Kampania ma uczcić wielkich artystów wszech czasów. Są to: Beyoncé, Elvis Presley, Black Sabbath, Nirvana i Bob Marley.
Reklama Beyoncé pokazuje odtwarzacz grający Telephone, Beyoncé i elementy przypominające ją, jak np. nagrody Grammy, filmy, pieniądze, jej męża Jay’Z a także Michael’a Jacksona, Tinę Turner oraz Lady Gagę, wielkie inspiracje i przyjaciele Beyoncé.
W tym hołdzie Beyoncé jest jedynym muzykiem naszych czasów.
***
Przetłumaczyliśmy dla Was także fragment książki Rebbeci Solinit Field Guide to Getting Lost, który Beyoncé niedawno dodała na swojego bloga:
Świat jest niebieski na swoich krańcach i głębiach.
Ten niebieski jest światłem, które się zgubiło. Światło
na niebieskim końcu spektrum nie przemierza całego
dystansu od Słońca do nas. Ono rozprasza się między
cząsteczkami powietrza, rozprasza się w wodzie. Woda
jest bezbarwna, płytka woda przybiera kolor tego, co
jest pod nią, ale głęboka woda jest pełna tego
rozproszonego światła, im czystsza woda, tym głębszy
niebieski. Niebo jest niebieskie z tego samego powodu,
ale niebieski na horyzoncie, niebieski na ziemi, która
sprawia wrażenie jakby się rozpuszczała w niebie, jest
głębszym, marzycielskim, melancholijnym niebieskim,
niebieski w najdalszych zakątkach, skąd widzisz na mile,
niebieski odległości. To światło nie dotyka nas, nie
przemierza całej odległości, to światło się gubi, daje
nam piękno tego świata, z którego tak wiele jest
koloru niebieskiego.
Dodaj komentarz