Wieloletnie eksperymenty marketingowe zbliżyły Pepsi do przemysłu muzycznego – w końcu udało się nawiązać poważną współpracę z Beyoncé. Wspólny projekt będzie obejmował standardową formę promocji, jaką jest reklama, jak również wielomilionowy fundusz wspierający projekty piosenkarki. Artystka wypowiedziała się w specjalnym oświadczeniu:
Pepsi ukazuje kreatywność i rozumie, że artyści się rozwijają. To pozwala mi, jako bizneswoman, pracować bez kompromisu i bez poświęcania kreatywności.
Kampania będzie pokrywać się z ogromną promocją dla jej nowego albumu, którego tytułu ani daty wydania jeszcze nie znamy, ale oczekuje się, że nastąpi to w 2013 roku. Jakiś czas po jej występie 3 lutego w przerwie Super Bowl (także sponsorowanego przez Pepsi), Beyoncé pojawi się w nowej reklamie telewizyjnej – piątej z kolei dla tego napoju od 2002 roku – a jej twarz będzie widniała na limitowanej edycji linii puszek sodowych, które mają zacząć pojawiać się w Europie w marcu przyszłego roku.
Wieloletnia kampania szacowana jest na 50 milionów dolarów.
W galerii możecie zobaczyć pierwsze zdjęcie promujące Pepsi, jak również puszkę napoju z limitowanej edycji:
Dodaj komentarz